Mijn NCG

Mijn NCG is een persoonlijke online omgeving. Eigenaren van woningen* die in de versterkingsopgave van NCG zitten, kunnen hier persoonlijke informatie vinden.

Wat is Mijn NCG?

In Mijn NCG vindt u belangrijke documenten en informatie over de opname, beoordeling en mogelijke versterking van uw woning.

Voor wie is Mijn NCG?

Mijn NCG is voor particuliere eigenaren die aan het begin van het versterkingsproces staan. Hiermee bedoelen we dat het werk voor de versterking nog niet is gestart. NCG is nog bezig met de ontwikkeling van Mijn NCG. In september 2024 hebben de eerste eigenaren toegang gekregen tot Mijn NCG. Stap voor stap krijgen meer eigenaren toegang. Daarom kan het zijn dat uw buren wel toegang hebben en u nog niet. 

Hoe krijg ik toegang tot Mijn NCG?

Zodra u toegang krijgt tot Mijn NCG ontvangt u een brief van NCG. Hierin leggen we uit hoe u kunt inloggen. U kunt zelf geen toegang aanvragen. Of en wanneer u toegang krijgt, hangt af van uw situatie. Twijfelt u of u toegang heeft tot Mijn NCG? Neem dan contact op met uw bewonersbegeleider. U kunt ook bellen met een van onze medewerkers via telefoonnummer 088 – 041 44 77.  

Wat kan ik doen met Mijn NCG?

In Mijn NCG vindt u:

  • de status van het proces voor uw woning
  • uitleg over het proces
  • belangrijke documenten, zoals beoordelingsrapporten en besluiten
  • persoonlijke gegevens
  • contactgegevens van uw bewonersbegeleider en het versterkingspunt bij u in de buurt.

Mijn NCG verder ontwikkelen

Mijn NCG is in ontwikkeling. Dat betekent dat we Mijn NCG steeds verder uitbreiden en verbeteren. Stap voor stap krijgen meer eigenaren toegang. Ook zorgen we ervoor dat u steeds meer kan in Mijn NCG. Zo kunt u in de toekomst zelf zaken regelen, zoals aanvragen doen of uw gegevens aanpassen. Maar u kunt dan ook brieven en vergoedingen van NCG bekijken.

Privacy en veiligheid

Uw privacy en de veiligheid van uw gegevens zijn voor ons heel belangrijk. In Mijn NCG worden uw gegevens beschermd door de nieuwste beveiligingsmaatregelen. Alleen u en de betrokken medewerkers van NCG hebben toegang tot uw persoonlijke gegevens.

Hulp nodig?

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van Mijn NCG? Of heeft u vragen? Neem dan contact op met uw bewonersbegeleider. U kunt ook bellen met een van onze medewerkers via telefoonnummer 088 – 041 44 77. Of mailen naar info@nationaalcoordinatorgroningen.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

*Is uw gebouw geen woning, maar bijvoorbeeld een bedrijfspand? Dan kunt u overal waar woning staat gebouw lezen.

Laatste update: 23-09-2024